Sv: Avlivning

Är inte det ganska uppenbart : /

TS; Det kan variera ganska stort, beroende på klinik. Men runt 400 i runda slängar kanske.

Ok tack.

kissarnas matte
Pga att jag funderar på att avliva min katt, därför undrar jag;)

Priset varierar, det beror på om du vill ha kremering eller om du tar hem katten.
Varför hon skall avliva är väl inget andra behöver veta eller.

Har ni utrett henne hos veterinären och följt råden ni fått här tidigare, för jag antar att det gäller er honkatt som pinkar utanför lådan?

Har ni utrett henne hos veterinären och följt råden ni fått här tidigare, för jag antar att det gäller er honkatt som pinkar utanför lådan?

Japp, hon har inte UVI utan vet. trodde att det sitter i hennes huvud och ev. växer det bort ev. inte. Det känns som att det bara blir värre o värre. Hon pissar i sängarna, i soffan o ibland på golvet. Det är inte så kul att hålla alla dörrarna stängda längre för det hjälper ändå inte så nu får det vara nog. Tänkte sälja henne till nån på landet men det verkar inte vara så lätt, jag vill ju inte ta bort henne men vad ska man göra:confused:

*KL*
Tog bort en för en månad sen det kostade 500kr.

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
786
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej allihop! Min katt är "omedgörlig" hos veterinär men vi behöver få ta ett blodprov på honom och få veta hans T4 värde + njurvärde...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
399
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama