- Svar: 28
- Visningar: 3 464
Tre hästar avlivades akut av djurskyddsskäl i samband med en kontroll på en gård i Sörmland.
- Källa/Läs mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ingen ursäkt! Hade du resonerar likadant om det gällde barn?Antagligen ligger det psykisk ohälsa bakom. Har svårt att tro att det är medveten elakhet som ligger bakom.
Det var väl ingen som skrev att det var en ursäkt. Det pratades om orsaken. Det är inte samma sak. Sjukdomar och missbruk lär till stor del även vara orsaken när folk missköter sina barn men det gör ju inte att de borde få ha kvar vårdnaden precis som att man inte bör ha djur om man inte kan ta hand om dom.Det är ingen ursäkt! Hade du resonerar likadant om det gällde barn?
Ursäkt och ursäkt, det är ursäkt på samma nivå som andra sjukdomar som gör en oförmögen att agera på ett vettigt vis. Jämför med hög feber, medvetslöshet och likartade tillstånd.Det är ingen ursäkt! Hade du resonerar likadant om det gällde barn?
Du får skilja på ursäkt och förklaring. Psykisk ohälsa kan ligga bakom även att misshandla ett barn till döds. Det är en förklaring, ingen ursäkt.Det är ingen ursäkt! Hade du resonerar likadant om det gällde barn?
Det är ingen ursäkt! Hade du resonerar likadant om det gällde barn?
Vad som räknas som sjukt o vad som är sjukt är inte samma sak.Vissa människor är bara onda hela enkelt, utan sjukdomar. Det finns ju mängder med mördare som inte räknas som sjuka.
Jag ser det snarare som att mördare är sjuka men alla är inte tillräckligt sjuka för att dömas till vård istället för fängelse.Vissa människor är bara onda hela enkelt, utan sjukdomar. Det finns ju mängder med mördare som inte räknas som sjuka.
Kanske eller så kanske inte.Vissa människor är bara onda hela enkelt, utan sjukdomar. Det finns ju mängder med mördare som inte räknas som sjuka.
Barn har ju inte en fullt utvecklad hjärna än, tycker även att många mindre barn är morbida.Jag minns en tråd där en mamma upptäckte att hens barn torterade en katt till döds. Dottern var inte psykiskt sjuk.
Jag minns en tråd där en mamma upptäckte att hens barn torterade en katt till döds. Dottern var inte psykiskt sjuk.
Jag minns den också. Jag tyckte så synd om mamman.Ja just det, det minns jag nu! Hur gick det sen? Någon som vet?
Vissa människor är bara onda hela enkelt, utan sjukdomar. Det finns ju mängder med mördare som inte räknas som sjuka.