Avliva utan pass?

Det var just det jag fråga i mitt första tråd! Värfor vill non behålla ett hästpass på en häst dom inte äger.....och det enkle lösning for att slappa slakt kostnad är som jag sa...DUMPA AV HÄSTEN!! då är det deras problem.......om det rör sig om nåt annat som tråd skapar inte tala om?

Ja, svaret står i andra inlägget. Vill du ha ett mer utförligt svar får du fråga dom som har passet.

Den enklaste lösningen är att släppa ut hästen i skogen som man gör med sommarkatter. Det är inte mer rätt för det.

Ja, svaret står i andra inlägget. Vill du ha ett mer utförligt svar får du fråga dom som har passet.

Den enklaste lösningen är att släppa ut hästen i skogen som man gör med sommarkatter. Det är inte mer rätt för det.
Det var inte mycket till svar med tanken att hästen ska slaktas och passet ska lämnas in så att hästen kan avregisteras. Vill den som hålla i passet stå för slakten då är det bara att tacka.
Det hela låta röv till mej, vem köpa en häst som inte har passet med sig?
Släppa ut i skogen? det har är inte Irland och sommar katter hittar man efter ett hem for dom.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 834
Senast: Enya
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 824
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar