E
equus4immer
Jag ska köpa en ny hjälm. Men mitt problem är att jag har rätt stort och avlångt huvud. Alltså om man skulle kolla på huvudet rakt ovanifrån och se de ifrån "fågel perspektiv".
Just nu har jag en Jofa hjälm ifårn hööks. De är bara de att jag skäms för den så otroligt mkt. För er som har sett hur dom ser ut förstår nog mej.
Förstår inte hur man kan designa en sån ful hjälm.
Men den blir så himla varm när man använder den och sen så "åker/glider" den på huvudet när man hoppar pgr av de blanka tyget som är innuti.
Ajja, min fråga är ifall ni vet någon hjälm som kostar max ca. 1000 kr och som är avlång i formen och som ser snygg ut med ventilation.
Som ni kanske förstår så är vad som hellst bättre än den jag har nu
Just nu har jag en Jofa hjälm ifårn hööks. De är bara de att jag skäms för den så otroligt mkt. För er som har sett hur dom ser ut förstår nog mej.
Förstår inte hur man kan designa en sån ful hjälm.
Men den blir så himla varm när man använder den och sen så "åker/glider" den på huvudet när man hoppar pgr av de blanka tyget som är innuti.
Ajja, min fråga är ifall ni vet någon hjälm som kostar max ca. 1000 kr och som är avlång i formen och som ser snygg ut med ventilation.
Som ni kanske förstår så är vad som hellst bättre än den jag har nu