Avel for dummies?

Leeelot

Trådstartare
Pga traumaskada på mitt sto funderar jag på att betäcka henne i år eller nästa. Men vet absolut noll. Finns det någon sida el bok, där man kan sätta sig in i alla steg lite bättre? Har letat här, men hittar inte....

Pga traumaskada på mitt sto funderar jag på att betäcka henne i år eller nästa. Men vet absolut noll. Finns det någon sida el bok, där man kan sätta sig in i alla steg lite bättre? Har letat här, men hittar inte....

Vad är det du vill veta? Har du ingen avelskunnig i din kompiskrets som skulle kunna fungera som mentor? :)

Kan bara hålla med tidigare inlägg. 95% är extremt glada att hjälpa till! Har du Facebook gå även med i gruppen avel och dräktiga ston.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 512
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 953
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
515
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama