Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härJag pluggade in Att bli med föl när jag väntade mitt första för 14 år sen.
Pga traumaskada på mitt sto funderar jag på att betäcka henne i år eller nästa. Men vet absolut noll. Finns det någon sida el bok, där man kan sätta sig in i alla steg lite bättre? Har letat här, men hittar inte....
Allt Jo, det kanske jag har. Ska kolla.Vad är det du vill veta? Har du ingen avelskunnig i din kompiskrets som skulle kunna fungera som mentor?
Tack för tips! Har beställt den på bibblan nu!Jag pluggade in Att bli med föl när jag väntade mitt första för 14 år sen.
Ok, det är inte så svårt som det kanske verkar. Som ovan tipsat om är boken att bli med föl bra. Kolla med din krets. En sak jag har lärt mig om avelsmänniskor och det är att typ 95% är extremt glada över att få lära andra och dela med sig av vad de kan. Så tacksamt!Allt Jo, det kanske jag har. Ska kolla.
Beställt den boken nu! Tack för tipsDet finns en bok som heter Avel för amatörer som är från 2016. Sedan finns det en del äldre böcker.
Annars finns det mesta att hitta på nätet och även här kan du ju ställa frågor
Vad är det du vill veta?
Kan bara hålla med tidigare inlägg. 95% är extremt glada att hjälpa till! Har du Facebook gå även med i gruppen avel och dräktiga ston.Pga traumaskada på mitt sto funderar jag på att betäcka henne i år eller nästa. Men vet absolut noll. Finns det någon sida el bok, där man kan sätta sig in i alla steg lite bättre? Har letat här, men hittar inte....