Av Lila fluff tyg

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 888
L

Lonely

Idag köpte jag ett Lila jätte "fluff" tyg (fuskpäls) Ska sy bla. Nosluddar och annat smått och gott :d

Jag behöver tips på vad man kan sy av detta tyg ;) (I Hästväg)

Stl. 1x1,5m

Tack Tack :bow:

Sv: Av Lila fluff tyg

Haha :D

Nosludd måste du sy + nackludd så klart!!

Sedan kan du ju alltid sy en rumpvärmare till sadeln.. varmt och skönt på vintern!

Har du ett pullarträns kan du klippa ut en rund bit att ha på nosgrimman!

Skriv en tydligare beskrivning av tyget, är det typ som teddy eller är det mera hårigt?

jag har sånt rosa tyg! Har redan sytt ett ludd.... Ska sy ett "fodral" till selludden också!

Väldigt hårigt kanske 7cm långa strån. :D

Typ denna, Fasst i lila och längre "strån"

0910v.jpg

:)

JAPP :D :devil:

JÄTTESNYGGT :d :banana:

Bild på Luddet jag sydde nyss ;)
416036.jpg

ÅÅ tror ni inte att man kan göra en saelgjordstunnel? :angel:

Sådannt ludd köpte jag förrut i rött och lila. Sydde nosluddar av det röda, så läckert.
Av det lila sydde jag bla till bröstan på en sele och gav bort till en kompis. Det var populärt. :D

Kolla i H**ks-katalogen på deras fårskinnsprodukter-massor av tips som du kan sy själv! Lilla ludd under benskydden hade varit tufft!

Precis sånt ludd har jag till min studentoverall. Snyggt! :D

du kan ju köpa ett vitt schabrack ex och sy på en kant runt om med det lila flufftyget :) :idea: :)

jag sydde på ett rosafluff hjärta på benlindorna. Ursnyggt! Hjälmöverdrag?? hehe

Liknande trådar

Utrustning Hej hej lingonsvejs :D Jag har lite frågor. 1. Jag har tänkt virka en huva åt hästen men hittar verkligen INGET mönster. Vore det...
Svar
1
· Visningar
2 763
Senast: pajaztar
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 818
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ "Du är duktig på att jobba och ställer upp på även konstiga arbetsuppgifter. Vi är båda nöjda med dig. Därför kommer det låta konstigt...
Svar
19
· Visningar
3 279
Senast: Avalbane
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka