Att ta sig tillbaka till ett forum

Marvin

Trådstartare
Varför finns det ingen knapp längst ner på sidan i trådarna som tar mig tillbaka till ursprungsforumet, alt längst upp på sidan?
När jag läst färdigt en tråd vill jag oftast tillbaka till forumet jag var i, och för att göra det nu måste jag antingen scrolla scrolla scrolla i en evighet för att komma åt knappen längst upp, eller trycka på "bakåt" och sen uppdatera. :mad:
Opraktiskt!

Detta störde mig inte lika mycket med min gamla dator, eftersom jag hade en mus med scrollhjul, men nu har jag en laptop utan mus och håller på att bli galen.

Går det att fixa? :bump:

Sv: Att ta sig tillbaka till ett forum

Det undrar jag också! Det hade varit toppen om det gick att ordna på det sättet. :bump:

varför inte bara trycka en gång på "home"-tangenten (finns bland del, ins etc ovanför piltangengerna) så hoppar du automatiskt högst upp, och sen trycker man bara på forumslänken som ligger i raden över "svara inlägg"-knappen :)

varför inte bara trycka en gång på "home"-tangenten (finns bland del, ins etc ovanför piltangengerna) så hoppar du automatiskt högst upp, och sen trycker man bara på forumslänken som ligger i raden över "svara inlägg"-knappen :)

Det går även att klicka på "TOPP" som står längst ner i höger hörn. Då kommer man oxå högst upp o kan klicka på forumen i menyn.

åh, den har jag aldrig sett innan! :)

fast det är för jobbigt för mig, för jag scrollar oftast bara ner så att snabbsvarsrutan syns, och då är det ändå en bit kvar till "topp"-länken.. :p mycket smidigare för mig att bara trycka på Home :)

Liknande trådar

Bukefalos Sen ungefär en månad tillbaka händer det ganska ofta (flera gånger per besök på sidan) att somliga "knappar" inte går att klicka på...
2
Svar
31
· Visningar
1 945
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 764
Senast: gern
·
M
Bukefalos Tjena! Hur skulle det vara om man längst ner på varje sida kunde klicka sig tillbaka till det forum där man började. Precis som det...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Mark
·
Bukefalos Jag är ju ingen dator mästare och nu måste jag fråga: När jag är inne på ett forum tex avel och gör ett inlägg, blir jag kvar vid mitt...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: cusan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama