- Svar: 11
- Visningar: 686
Jag borde inte använda fb. Särskilt inte på kvällen. Har nu tagit lugnande. Skulle behöva sällskap också. Jävla skitångest. Och skitfobi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan ta två timmar innan jag har full effekt, men tycker inte att alimemazin är så bra. Klockan var 21.10 när jag tog det. Jag har spelat sudoku nu för att skingra tankarna.Finns det nåt vi kan göra på andra sidan skärmen?
Hur lång tid brukar det lugnande ta att verka?
Jag har en app i mobilen som heter Jigsaw puzzles. Man kan välja bland massor av bilder, hur många bitar man vill ha och om bitarna ska ligga åt rätt håll på bordet eller om de kan ligga i vilken riktning som helst så man måste vända på dem för att de ska passa någonstans.Pussel är bra! Tror dock det inte är vanligt nuförtiden? Har faktiskt ett hemma på 500 bitar bara, Vad har du för pussel?
Åh jag tänkte pussel som på den gamla tidenJag har en app i mobilen som heter Jigsaw puzzles. Man kan välja bland massor av bilder, hur många bitar man vill ha och om bitarna ska ligga åt rätt håll på bordet eller om de kan ligga i vilken riktning som helst så man måste vända på dem för att de ska passa någonstans.
Det fick ett uppsving i samband med corona.Pussel är bra! Tror dock det inte är vanligt nuförtiden? Har faktiskt ett hemma på 500 bitar bara, Vad har du för pussel?