Att det ska vara så svårt att hitta en beg. sadel!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Natali
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 026
N

Natali

Nu är jag trött på detta! Har letat i 1 månad efter 3 beg. sadlar, close contact-flatback modeller utan att hitta något som passar mina hästar och mig. Har satt ut annonser utan att få svar! Eller så får jag svar från försäljare som har sadlar som inte passar mina hästar, trots att jag skrev bomvidd etc. Det jag letar efter är Prestige Venezia och div. Prestige sadlar (inte gold eller silver modellerna) och hittar ingenting :cry: Var och tittade på 2 Prestige Sydney sadlar som enligt föräljaren såg oanvända ut och till ett bra pris :banana: Jippi tänkte jag, när jag väl såg dem så var dom otroligt slitna och inte värt priset alls :mad: och kunde inte säljas med garanti då bevisen var borta, kan också säga det att det var en ridsport butik som sålde dem! SÅ alla ni som vet om någon internett butik som säljer dem, kontakta mig snälla. :bow: Tack på förhand.

Sv: Att det ska vara så svårt att hitta en beg. sadel!!

Hippomarket säljer Prestige sadlar. Du får väl köpa en ny då??
Så många tusen extra blir det ju inte, ta ett lån om du inte har råd..

Skal ta mig en titt där - behöver inte att ta ett lån, men vill inte ha en ny stel sadel *bläh*. Men hittar jag ingen begagnad så måste jag väl köpa in en ny.

Nej, dem hade inte modellerna som jag letar efter :crazy:

Aha :) , tackar - ska in och kolla deras sidor med en gång.

Liknande trådar

Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 876
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning har ni gjort det? hur gick det i så fall? hur skötte ni betalning? har hittat en sadel som både jag och hästen tyckte om, en bates...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Buck
·
Utrustning Hade turen att unghästen passade i min Frank Baines när jag red in henne, men hon växte ur den rätt fort och jag fick tag i en ett hack...
Svar
8
· Visningar
1 508
Utrustning Har ett stort problem som jag inte ser lösning på :confused: Har nu åkt skyttetrafik till min butik för att prova sadlar. Här om dagen...
Svar
11
· Visningar
3 336
Senast: moon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka