Åsikter tack!

DeCloe

Trådstartare
Vad skulle eran spontana reaktion vara över en häst e. Be My Chief ue. Diaghlyphard, vara?
Om ni inte skulle få reda på nåt annat alltså utan bara skulle se till stammen. Fritt fram att vara fördomsfulla alltså ;)
Hur skulle ni tippa att hästen såg ut och var i skallen?

Sv: Åsikter tack!

Detta skulle kunna vara mitt sto. Ett underbart sto Be My Chief är känd för att lämna bra avkommor både på kropp och psyke detta är värdsklass hästar du undrar över.Diaghlyphard dog 2004.

Ok tack! Någon mer?
Är det bara jag som får lite "skarpa vibbar" med tanke på att ND ligger rätt så nära inpå från båda håll?

Helt ok, men jag skulle vilja veta vilket sto som är mamma till hästen i fråga innan jag kan bedömma stammen. Diaglyphard var mycket framgångsrik under massor med år så det finns många avkommor efter honom.

Vill inte lämna ut mer än så, då jag inte äger hästen.
Håller på o letar häst och hittade en häst med den stammen och tänkte bara höra mig för :)

Vill inte lämna ut mer än så, då jag inte äger hästen.
Håller på o letar häst och hittade en häst med den stammen och tänkte bara höra mig för :)

du kan ju PMa annika om du vill så får du veta mer. Jag har haft 4st Be my cheif hästar och dom är mkt mkt trevliga på alla sätt och vis.
den andra han har ju alltid gett lite skarpa hästar de finns mkt gas och en broms som kräver en lång bromssträcka,men sen har jag ett sto efter han och hon är super go och var mångas nybörjarhäst när hon stod på banan men hon är istället krubbbitare. så de är mkt svårt att säga. don efter person lite tycker jag.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 388
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 411
Senast: pews1972
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 228
Senast: cambodia
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 547
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur