JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Kurre
Startdatum
Startdatum
21 Apr 2006
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
231
Min bättre halvdel.
Godkänd hingst e. Thröstur fra Teigi.
Det finnes ikke mer fantastisk häst.
Hästmänniskan
Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästmänniskan
Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp.
Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
2 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 259
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund läste om toxisk påverkan vid nedsatt njurfunktion. Kanske där vi är. Nåt strul är det ju med njurarna utan diagnos.
Kanske ska testa...
Hippocampus
Idag kl 21:48
Svar: 1 131
Visningar: 66 299
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Hon är inte klok! Hon stängde till det bästa gömstället och sen kliade hon mig på huvudet i kanske fem sekunder! Jag låg bara still...
Lilla
Idag kl 21:39
Svar: 542
Visningar: 28 491
Katt