Arrangera bruksridning

cactuspower

Trådstartare
Jag har väll mina aningar om vad som kan ingå på en bana i bruksridning men har ingen koll på regeler etc. Men det verkar i alla fall vara en rolig grej och jag tror att grenen skulle komma väl till pass och uppskattas mycket av framför allt våra barn och ungdomar i klubben. :)

Men hur går jag till väga för att få reda på mer kring bruksridning?
Det verkar finnas dåligt med klubbar som arrangerar tävlingar inom området här (Örebro län). Skulle vilja veta vad som regler för gäller på en tävling och hur en tävling går till samt hur en bana skulle kunna se ut för en klubbtävling?

Hör gärna av er!
Besvara antingen min tråd här, eller skicka ett PM och berätta för mig. Tack så jätte mycket på förhand! :)

Sv: Arrangera bruksridning

Tag kontakt med Jordbrukare Ungdomens Förbund (JUF), det är dom som håller i brukskörning och bruksridning (och en massa andra roliga tävlingar för häst)
http://www.juf.se

Ville PM:a dig men det gick ej. Fylld Inkorg?

Den är fullständigt tom.....

Det var icke dig jag var ute efter ;)
utan cactuspower.
Men kan skicka ett mail den dagen jag blir ledig. :eek: :o :D

Stackars Björn, är det ingen som PM:ar dig? :crazy: Inte mig heller... Vill du bli min anti-Valentine i år igen? :love: :love: :love:

Hehe :p

Jo jag såg att du försökt PM:a mig, fick en uppmaning på mailen om att inkorgen var full men visste först inte alls vem du var. Testa gärna igen eller vill du vara säker på att det kommer fram får du gärna maila i stället: wilm_93@hotmail.com då vet jag att jag garanterat får det.

Tack så mycket för hjälpen! :)

Too late! Jag satt och var deppig på Alla Hjärtlösas dag för att ingen kramade mig! :cry: Men nu passar det minsann... :devil:

På draken? Men det var ju inte bara till mig, det var ju till hela mailinglistan...? Jag vill vara SPECIELL! :love:

Jag försökte skicka kort från Aftonbladets hemsida, men det gick inte... :(

Undrar vad detta har med bruksridning att göra :confused: :confused: :confused:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka