Ariat Wythburn erfarenheter

MimmiNO

Trådstartare
Har tenkt å kjøpe disse støvlene, men usikker på hvilken storlek jeg skal ta.
Er det noen som har støvlene og kan si om de blir videre i foten? I bredden.

Jeg klarer ikke å bestemme meg hvilken storlek som er best, den ene er mindre storlek, jeg kan ha støvlene med en tynn ullsokk, en tynn ullsokk og ullsåle, og jeg kan få nedi 2 tynne ullsokker men det blir litt trangt i bredden. Den som er 1/2 storlek større er veldig lang, og jeg kan ikke gå med bare en tynn ullsokk i den, jeg kan klare det med ullsåle, men om den blir videre så vil det være ubehagelig å gå, den er best med 2 ullsokker.

Så om støvelen blir videre i foten så kan jeg ha den mindre støvlene som passer foten min bedre.

Håper det er noen som har erfaring med støvlen og kan fortelle meg sine erfaringer.
 

Bifogade filer

  • 10042583_3-4_front_warm.jpg
    10042583_3-4_front_warm.jpg
    151 KB · Visningar: 27
Jag skulle aldrig våga köpa skor/stövlar på nätet, finns det ingenstans du kan prova dem?
 
Har tenkt å kjøpe disse støvlene, men usikker på hvilken storlek jeg skal ta.
Er det noen som har støvlene og kan si om de blir videre i foten? I bredden.

Jeg klarer ikke å bestemme meg hvilken storlek som er best, den ene er mindre storlek, jeg kan ha støvlene med en tynn ullsokk, en tynn ullsokk og ullsåle, og jeg kan få nedi 2 tynne ullsokker men det blir litt trangt i bredden. Den som er 1/2 storlek større er veldig lang, og jeg kan ikke gå med bare en tynn ullsokk i den, jeg kan klare det med ullsåle, men om den blir videre så vil det være ubehagelig å gå, den er best med 2 ullsokker.

Så om støvelen blir videre i foten så kan jeg ha den mindre støvlene som passer foten min bedre.

Håper det er noen som har erfaring med støvlen og kan fortelle meg sine erfaringer.

Jag har i vanliga skor 38-39. På dessa har jag 38,5. Älskar dem!! Varma och bekväma att ha på sig. Att jag dessutom fyndade mina på rea gör det inte sämre.

Vet inte om det hjälper men mina blundstone och sketcher har jag i storlek 39.
 
Jag har i vanliga skor 38-39. På dessa har jag 38,5. Älskar dem!! Varma och bekväma att ha på sig. Att jag dessutom fyndade mina på rea gör det inte sämre.

Vet inte om det hjälper men mina blundstone och sketcher har jag i storlek 39.
Jeg bruker 37.5 i sketchers. Har du hatt dine lenge? Synes du læret har strekt seg i foten?
 

Liknande trådar

Utrustning Jeg liker ri barbak uten padd, jeg liker å ri med sal, om den passer meg. Om hesten er for vid over ryggen eller salen (dressur saler)...
Svar
14
· Visningar
1 195
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hei, Jeg skal kjøpe horseware amigo ländtäcken, men er usikker på storleken. Har 130 i täcken, og det står at S er for 125 og 130 i...
Svar
4
· Visningar
558
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 185
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp