Argh! Fel resultat inrapporterat till SBK Tävling

Dentaku

Trådstartare
Har gått från förvånad till irriterad till smått vansinnig på klubben jag tävlade på senast. De har rapporterat in resultaten för tävlingen heltokigt och trots att jag uppmärksammade dem i början på veckan har inget hänt. Det enda som står som är korrekt är de ekipage som bröt eller diskades, övriga ekipage har fått 0 poäng och 0-pris. I alla klasser. Småtrist för vinnaren av min klass som fick sitt LP1 i och med den här tävlingen...

Sv: Argh! Fel resultat inrapporterat till SBK Tävling

Jag har förstått att det är en del nya specialregler gällande inrapportering av resultat sedan man började med SBK-tävling, kanske är det något sådant som spökar?

Min klubb hade lydnadstävling nyligen och haft problem med att registrera resultaten pga nya regler/rutiner som ingen visste om..

Det har inte varit några problem för andra klubbar jag tävlat för och de har ju ändå fått in resultat(om än felaktiga) som blivit arkiverade. Dessutom har just den här klubben klantat till det tidigare för en klubbkompis till mig när resultaten registrerades i Hunddata.

Var är det du ser resultaten, på hunddata på skk? Har också problem med min senaste tävling

Nej, resultaten rapporteras sedan årsskiftet in direkt av tävlingsarrangören på SBK Tävling, de ska komma in på Hunddata också men det är tydligen något strul för tillfället så just det dröjer. Problemet för min del är alltså att resultaten kommit in på SBK Tävlingen men är helt tokiga.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka