Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som kör med era ardennrar vad har ni för vagnar?
Mins hästs stallkompis har bara en sån där tung vagn man kan köra hem ved på. Och jag har funderat om man kanske kan hitta en lättare vagn som hon skulle kunna dra med sin loksele.
Okej då kanske inte den vagnen är så tung ändå då. Får se till att skotta fram den så hon kan börja använda den.
Släde har vi till våra pållar också men inte blivit så mycket åkt i vinter när det kom så mycket snö.
Jag har en stor fyrhjulsvagn. Den är 4-5meter lång, med fotbroms och tung som as.. Jag kör med loksele. Men det äringa problem alls, dom vänjer sig snart vid vikten och blir allt starkare.
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.