Är detta westernaktigt?

Seabaz

Trådstartare
Hehe jaa nu har jag velat nästan klart, är detta dugligt på westerntävling? (det är blusen jag e osäker på)

Det är westernboots jag har och observera även att jag har en bolo och buckla, ursäkta stor bild annars;

west.jpg

Hästen är ljusgrå nästan vit och sadeln är typ orange och jag har hittat ett matchande träns. Helsvart showpad!

//Seabaz - nervös inför hennes och grållens första westerntävling tillsammans.

Sv: Är detta westernaktigt?

detdär ser mer än OK ut tycker jag ! :bump:

Hola,
Det ser trevligt ut.
Blusen/skjortan är jättebra, helt rätt på din häst.

Lycka till på tävlingen!

mvh Eva

Snyggt! Kommer att se mycket bra ut på din häst!

Har sett liknande blus på westernsiter på nätet, var hittade du din?

Hihi jag tror jag köpte min på KappAhl för flera år sedan, den har hängt inne i garderoben sedan dess då vi inte kommit ut på några tävlingar förrän nu :D

Tack, nu behöver jag inte känna mig helt vilsekommen på tävlingen sen då... :bow:

Det enda du kunde tänka på är att skaffa en mer westernaktig beltbuckle....;) :D

Tack tack alla! Jag känner mig lugnare nu ;)

Lenita: fyrtal i ess, det kan väl inte bli mer wilda western än då? :angel: ;)

Vicious: Jag letade runt hela stan efter ett par svarta jeans i rak modell i rätt storlek, hittade på en liten lokalaffär här och det är dessutom stretch! Jag är helnöjd, dom kostade typ 500 bara också... "BlendShe" står det i dom om det kan vara nåt märke? Inget känt märke vad jag vet...?

Okej nej det har jag aldrig hört talas om tror jag. Fast är inte Blend ett märke?

Jag tänkte kolla på HM efter jeans, de brukar ju vara billiga och jag vill också ha stretch, det är lite svårt att rida i JEANS-jeans tycker jag ;) Man blir lite stel :p
Sen ska de vara KOL svarta, inte sådär tvättade.

Tycker det ser mycket westernaktigt ut.

Tack tack alla! Jag känner mig lugnare nu ;)

Lenita: fyrtal i ess, det kan väl inte bli mer wilda western än då? :angel: ;)

Vicious: Jag letade runt hela stan efter ett par svarta jeans i rak modell i rätt storlek, hittade på en liten lokalaffär här och det är dessutom stretch! Jag är helnöjd, dom kostade typ 500 bara också... "BlendShe" står det i dom om det kan vara nåt märke? Inget känt märke vad jag vet...?

BlendShe är namnet på klädmärket Blends damkollektion, och klassas väl ungefär som Bik-Bok i märkesstatus ;) I alla fall som jag förstått det!

De som provat och använt BlendShe jeans som jag har pratat med har varit nöjda med kvaliten och tyckt att de hållit länge. Dessutom var det någon som sa att de är likadana i "storlek" som Continental-jeansen så att man kan prova dem i sin lokala affär och sedan beställa Continentaljeans i den storlek som passade :)

BlendShe är namnet på klädmärket Blends damkollektion, och klassas väl ungefär som Bik-Bok i märkesstatus ;) I alla fall som jag förstått det!

De som provat och använt BlendShe jeans som jag har pratat med har varit nöjda med kvaliten och tyckt att de hållit länge. Dessutom var det någon som sa att de är likadana i "storlek" som Continental-jeansen så att man kan prova dem i sin lokala affär och sedan beställa Continentaljeans i den storlek som passade :)

nja nu blev det nog lite fel tror jag i alla fall...

BlendShe klassas knappast som Bik Bok!

Blend säljs på Bör*es
Bik Bok finns i större städer

Hehe jaa nu har jag velat nästan klart, är detta dugligt på westerntävling? (det är blusen jag e osäker på)

Det är westernboots jag har och observera även att jag har en bolo och buckla, ursäkta stor bild annars;

west.jpg

Hästen är ljusgrå nästan vit och sadeln är typ orange och jag har hittat ett matchande träns. Helsvart showpad!

//Seabaz - nervös inför hennes och grållens första westerntävling tillsammans.

Du kan vara lugn Seabaz, det ser sk*t bra ut!
Det är bara din beltbuckle som är lite sådär, fyrtal i ess, javisst, men det känns väldigt Las Vegas!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka