Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som att huden veckar sig.
Varför undrar du?
Troligen för att det är en omslagsbild till en omtalad ryttare på facebookVarför undrar du?
Jo jag vet vilken häst det är men undrar varför ts undrade.Troligen för att det är en omslagsbild till en omtalad ryttare på facebook
Fast det är väl inte det märket som diskuterats, utan lite längre fram? Hästen har en streckformad svullnad precis bakom sadeln, precis på det ställe och i den vinkel man skulle träffa om man slog till med ett spö bakom sadeln.
Ah!Fast det är väl inte det märket som diskuterats, utan lite längre fram? Hästen har en streckformad svullnad precis bakom sadeln, precis på det ställe och i den vinkel man skulle träffa om man slog till med ett spö bakom sadeln.
Syns dock inte här pga hur du har beskurit bilden.
Här?Fast det är väl inte det märket som diskuterats, utan lite längre fram? Hästen har en streckformad svullnad precis bakom sadeln, precis på det ställe och i den vinkel man skulle träffa om man slog till med ett spö bakom sadeln.
Syns dock inte här pga hur du har beskurit bilden.
Ja, precis. Ett snett streck. Om man hypotetiskt tänker sig att någon skulle lappa till en häst ordentligt med ett spö bakom sadeln, så skulle märket hamna där det är på den bilden.
Fast en sådan rand har ju alla hästar?? Tog första bästa bild på internet.Ja, precis. Ett snett streck. Om man hypotetiskt tänker sig att någon skulle lappa till en häst ordentligt med ett spö bakom sadeln, så skulle märket hamna där det är på den bilden.
OT lite: dock verkar sporren hamnar i sidan där, kanske oskönt med en sporre i sidan även om det säkert är av misstag. Jag tänker lite att kanske man skall rannsaka om man bör använda sporrer om hästen kan få dom rejält i sidan av "misstag" vid hoppning. Jag kan inte låta bli att tycka hästar får stå ut med otroligt mycket saker som man anser vore helt sinnessjukt med andra djur. "jag brukar ta en rund metalbit i sidan på min hund och trycka den in i sidan så han lyssnar bättre, ibland råker jag trycka den in i sidan på honom av misstag" alla hade blivit vansinniga och kallat mig för en djurplågare, men för det är hästar är det ok? Jag kallar inte ryttaren på bilden för en djurplågare, för det är inte alls min poäng, men utan sättet vi tänker på hästar ocg vad som anses ok eller inte.