Är det försent för kastrering?

Favina

Trådstartare
Det är nämligen så att jag har en katt som är fyra i år. Han är inte kastrerad. Kalla mig nu inte dum och varför jag inte gjort det tidigare men det har helt enkelt inte blivit av. Men i en annan tråd som jag skrevom den Nyårskatten som jag tog hem. Han fick stanna, jag vet inte hur gammal han är men han tänkte jag kastrera och tänkte ta 4:a åringen oxå. Har även en åtta åring men han är kastrerad.

Kram Favina :bump:

Nejdå, det är inte försent. Får väl säga bättre sent än aldrig... :)

(Min kastrearades fö som åttaåring, men det beror ju på att han var i avel till dess. Även han blev en lugn och trevlig kastrat, även om intresset för flickor finns kvar :D)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 680
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 978
Senast: cili
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 609
Senast: LevelSkin
·
Hästvård Snälla nu behöver jag hjälp från er andra. Min veterinär jag har haft litar jag inte på och har inte fått instruktioner på vad och hur...
Svar
17
· Visningar
2 680
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka