Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ger du för foder och hur mycket? Är endast grovfoder eller ger du andra tillskott? Hur är hästens hull etc. Jag tror det blir lättare för andra att svara om du ger mer lite informationHej! Behöver verkligen hjälp, Jag vill vända mig till er som kan det här bättre än mig enligt mina ögon behöver jag tillsätta kalcium i hästens foder.. men är foderstaten bra annars? Hästen är 165, väger ca 600 kg, är 12 år och rids 6 dagar i veckan.Visa bifogad fil 57905
Hästen kommer till oss idag, foderstaten är räknad på 10 kg hö och ca 1 dl mineraler, men efter den uträkningen så är det brist på kalcium. Hästen är i normalhull och kommer ridas ca 1 timme 6 dagar i veckan. Så klurigt det här med foder, man vill ju att allt ska stämmaVad ger du för foder och hur mycket? Är endast grovfoder eller ger du andra tillskott? Hur är hästens hull etc. Jag tror det blir lättare för andra att svara om du ger mer lite information
Hästen kommer till oss idag, foderstaten är räknad på 10 kg hö och ca 1 dl mineraler, men efter den uträkningen så är det brist på kalcium. Hästen är i normalhull och kommer ridas ca 1 timme 6 dagar i veckan. Så klurigt det här med foder, man vill ju att allt ska stämma