Aqha/Wras-tävling i Stockholm/Göteborg

L

LillAnna

Hej!

Enl tävlingskalendern på SQHA:s hemsida (även andra hemsidor's tävl.kalendrar) står det att det ska vara en Aqha/Apha/Wras-tävling i Stockholm ordnad av WRCS 19-20/6, men på deras hemsida står det inget om detta (i deras kalender finns den med men inte där det står om vilka tävlingar de ska ordna) :confused: Likaså står det att West Star i Gbg ska ha en Aqha/Wras tävling 18-20/6 - finns inget på deras hemsida om detta. :confused: Någon som vet???

Mvh LillAnnna

Hej vad det gäller west star så kommer det inte att bli någon tävling ihop med aqha...Tyvärr :(
Och vad det gäller stocholm så har jag ju hört att det skall bli av... men man kan ju inte svära...

Hej,

Förstår att det är högst osäkert om det blir några AQHA/APHA klasser på WRCS tävling i juni.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 677
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 754
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
30 295
Senast: Vingra
·
T
Western Tjena mittbena! Som ni alla kanske sett finns ju inte ALLA tävlingar med i WRAS tävlingskalender och nyfiken som en strut som jag är (...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur