April Showen, vilka ska dit???

S

sugargirl

Hej!
jag undrar vilka som ska till grevagården och tävla??!! Skulle vara lite kul att veta, ska nämligen dit och titta och sälja grejer???!!!

ahhhh, skulle vilja dit vettu!! :cool:
Kanske skulle ta å övertala Lisa å följa med dit!! :bump:
Eller vet du nån som ska dit över dagen???

Jag ska dit med mina hästar. :banana: Det ska bli jätteroligt, äntligen sätter det igång igen. Hoppas bara att man blir av med ALL vinterpäls tills dess. Jobbar stenhårt på det.
Jennifer

Jag kommer väl också dit, dock utan häst men det blir kanske lite grooming.

Får komma och heja på er som är med.

- Jessica - ;)

Tyvärr inte, måste tänka på kassan.... :( Plus att det ska sparas inför sommarens tävlingar. Syrran har fått nån idé om att vi ska på en hög med Paintshower i sommar..... :crazy: :angel: Och det tär på plånboken.... :(
Själv då? :D

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Ja skulle gärna villa dit å kolla!! Fast bara över dagen, har int råd å va där hela helgen.. :crazy:
Ska ju ner till göteborg å kolla på tävlingarna där nu på långfredan.. :)
Å ja antar att det kommer att försvinna en maaaaassa pengar på mässan!! :p

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 453
Senast: Nepenthe
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 161
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 295
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
445
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama