Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns en bra med bamsesagor.
Man får köpa sagorna dock.
Har en bra pekbokapp, det finns djur, musik, färger, fordon och nåt mer tror jag.
Man får höra ljudet från djur, bilar osv och så säger en röst vad det är. Den är jättebra. Gratis också har jag för mig
Vi har en som heter soundtouch (man klickar på tecknade djur och får sedan en bild på ett riktigt djur samt lätet) som vår tvååring gillar. Vi låg inne på sjukhus för någon dag sedan och då hade vi mkt glädje av den.
Kapu Forest är 12 minispel, typ plocka hallon till räven, hjälp hackspetten att hacka fram en mask, finns för android. Vi har en gratisversion för ipad med 4-5 spel som 2,5-åringen hade noll problem att spela efter ha spelat Toca Boca Doctor och liknande spel.
Ett tips: Jag har aldrig blivit besviken på en app som pappasappar.se har recenserat. De har även en sökfunktion. Det var så jag kunde se att appen även fanns för andriod.
IT & mobiler
Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Kropp & Själ Blir galen, jag brukar gå och plocka och sortera i vilan mellan seten. Här är det inte så mycket cirkelbana men vikterna lämnas kvar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.