Appar till små barn

feel

Trådstartare
Har ni tips på appar (android) som små barn (1,5-2 år) kan uppskatta?

Till min iPhone har jag en del roliga men till surfplattan (android) hittar vi inga riktigt bra.

Sv: Appar till små barn

Det finns en bra med bamsesagor.
Man får köpa sagorna dock.

Har en bra pekbokapp, det finns djur, musik, färger, fordon och nåt mer tror jag.
Man får höra ljudet från djur, bilar osv och så säger en röst vad det är. Den är jättebra. Gratis också har jag för mig

Vi har en som heter soundtouch (man klickar på tecknade djur och får sedan en bild på ett riktigt djur samt lätet) som vår tvååring gillar. Vi låg inne på sjukhus för någon dag sedan och då hade vi mkt glädje av den.

Min dotter gillar toca apparna. Finns både för android och iPhone är jag säker på och i många olika utföranden.

Skumt. Nu var det ett bra tag sedan jag fick dem inlagda på min android och jag är inte så haj tec ;-) men de finns där, ett par av dem i alla fall...

Kapu Forest är 12 minispel, typ plocka hallon till räven, hjälp hackspetten att hacka fram en mask, finns för android. Vi har en gratisversion för ipad med 4-5 spel som 2,5-åringen hade noll problem att spela efter ha spelat Toca Boca Doctor och liknande spel.

Ett tips: Jag har aldrig blivit besviken på en app som pappasappar.se har recenserat. De har även en sökfunktion. Det var så jag kunde se att appen även fanns för andriod.

Kapu Forest verkar toppen!

Cambrie: ok, jag kanske har en för gammal android-version. Synd för de verkar ha så bra spel!

Jag laddade ned en app "my babyphone" på min android, min son gillar den skarpt, massa knappar att trycka på och några melodier finns. :)

googlesok pa pappasappar android sa far du upp alla de appar som funkar pa android. Fanns jattemanga tycker jag!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
713
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 424
Småbarn För mindre barn som ska lära sig läsa. Har ni några tips på några som är bra? Har sett att det finns något som kallas läståget 1 2 och...
Svar
19
· Visningar
575
Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
998
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka