Äntligen!!

S

Silly

Har nu väntat i mer än ett år på mitt gröna kort, o så idag kom Lotta o sa "Jag har fått dit gröna kort nu"! Fan va gla jag blev :) så nu blir det till o tävla :D

Sv: Äntligen!!

Nyfiken fråga: Varför har du väntat i över ett år på ditt gröna kort??? Det får man ju direkt efter avklarad skrivning...

Sv: Äntligen!!

alltså, ja och flera andra skrev provet fast på olika håll o hade samma kontaktperson. sen skulle jag lämna provet när det va klart o kontaktpersonen va inte hemma just då så ja la de i hennes bil. sen väntade jag. brukar träffa henne på olika tävlingar så ja har alltid frågat hur det går me kortet men då har det vart flera stycken som inte fått sitt o hon har ringt o försökt fixa men de har inte blivit några kort förren nu :cool:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år...
2
Svar
25
· Visningar
3 576
Senast: fio
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
637
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka