äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dressyrfreak

Hurra, mensen har inte kommit och gravtestet är pos!! Efter 1.5 års ivriga försök efter ett missfall förra hösten vågar jag inte hoppas men har ändå redan hunnit bli så glad. Vi har precis varit på fertilitetsutredning där man inte kunde hitta några fel på någon av oss och så händer nu detta! Det är ju otroligt tidigt och vad som helst kan hända men jag är glad bara att se att det faktiskt går att bli gravid. Är så lycklig att jag gråter :cry: :idea: :love: :) :D :bow:

Sv: äntligen+!!! Vågar man hoppas nu?

:banana: GRATTIS!!!:banana:
Va underbart!!!:love: Jag önskar er all lycka och välgång!! :bump:

Det är klart du vågar hoppas!!!

GRATTIS & lycka till! :)

Underbart att höra, ett jättegrattis till er.. :banana: :banana:

Åhh, jag ryser, jag vet själv glädjen jag kände med mitt första ( och andra)m positiva graviditetstest i handen, det är en otrolig känsla!

Jag önskar er allt gott och hoppas att den lill* hänger sig kvar där inne i den trygga magen ända tills det är dax att ta reda på hur mamma och pappa ser ut!

GRATTIS!

/ J

GRATTIS!!

Sååååå avis! Har en sååååååå stor längtan efter bebis i mage just nu...

Det är ju 2 här som fått plus på ett par dagar... Hoppas jag blir nummer 3... :)

Har ÄL i helgen:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Mandarinen
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 915
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 349
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 455
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama