Äntligen träningar!!!

Fjording-galning

Trådstartare
Äntligen börjar träningarna komma igång!!! :banana:

Lollo-träningar var annan fredag!
Idag och imorrn så är det dressyrträning för Anne Person och nästa helg två hopp-pass för Johan Spetz!!!
Men Hoppträningarna för Ulf blir bara en gång i månaden...:( och dessutom på helg eller måndag, det funkar inte alls för mig (f*n)! Då tävlar jag ju eller har tävlat precis!!!

Ja ja, nu blir det i alla fall ljusare och ljusare så då vet jag att våren e på väg!!! :idea: :bump:

Vår, vår, vår!!!:love:

Sv: Äntligen träningar!!!

fast terrängen får vänta tills snön försvinner :crazy:
men annars har mina träningar kommit igång de med :) och så en massa hoppkurser :angel:

Sv: Äntligen träningar!!!

Vad härligt!! :D
Själv sitter man fortfarande och nöter dressyren.
Jädrans vad fin hästskrället ska gå i år :devil: ;)

Lycka till på träningarna! ;)

Liknande trådar

Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 681
Senast: Hedinn
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 314
Senast: Alexandra_W
·
Ridning Jag letar med ljus och lykta efter en terrängträning/pay & cross eller liknande på söndag den 3:e juni någonstans i mellansverige. Ska...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Gaia
·
Western Har precis kommit hem från stallet; och jag är så jäklarns frustrerad! - Ursäkta på förhand ang alla svordomar... :crazy: Först är...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: SofieMunka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka