Äntligen - snöbengalen hemma

alazzi

Trådstartare
Efter en lång väntan, (redan innan han var född) så är nu vår snöbengal hemma:love: Han var värd att väntas på.
DSCF5154.JPG

DSCF5168.JPG

DSCF5177.JPG

Sv: Äntligen - snöbengalen hemma

Grattis! Vilken sötnos! :love:
Jag har också just hämtat en ny bebis, lika underbart varje gång!

Han är helt bedårande !

Vad sa Herr Katt som redan bor hos er (han får ursäkta, men jag minns inte vad han heter) ?

Söt dotter också förresten !

Fick en bild där båda syns lite. Frosti ligger i transportburen och Kashi tittar på.
DSCF5167.JPG

Han är så gosig:love:Idag har jag inte gjort mycket eftersom Frosti somnade i mitt knä när jag surfade. Inte kunde jag flytta på honom när han sov;)

Förstår att det var tungt för uppfödaren att skiljas ffrån denna fina kille.

Nämen - ett sånt charmtroll! Så bedårande söt att jag smälter! :love:

Den lilla är en riktig tuff en. Han flyttar den stora killen nu, trots att han är så mycket mindre.

Så gjorde vår lill-mise också i början. Men efter ett år verkar lill-misen vika undan för stor-misen. Kanske Kashi behöver fatta vad det är som hänt innan han tar sig ton?

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
405
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 788
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama