Äntligen nytt foder!!

MissFideli

Trådstartare
Äntligen har katterna godkänt ett nytt foder! Olivers!! Typiskt nog ett sånt man får beställa, men vad 17 gör man ;)

Nån mer som ger det? Har inte börjat än, bara haft testpåsar hemma men ska beställa såfort lönen kommer :D

Sv: Äntligen nytt foder!!

Inte än men jag ska, så fort jag får pengar över så att jag kan beställa ;) Han gillade i alla fall provet som jag beställde så det bådar gott :)

Samma här, damen ifråga har ju ratat allt annat så jag höll på att tappa hoppet. Men så läste jag om Olivers och att många katter som ratat andra åt detta. Och här med :bump:

Korven, katten jag har ute på foder äter Olivers. Han älskar fodret och jag tycker det är fruktansvärt enkelt att beställa hem det.
Direkt till dörren på två dagar. Jag använder mig av sanden från Olivers och vi brukar passa på att beställa tillsammans, jag och Korvens fodervärd. Vi bor i samma hus. :D
Ett helt ok torrfoder, tycker jag och fodervärden föredrar torrfoder.
Kanske sanden skulle fungera för er också? Vad jag vet är den oparfymerad och gjord av bentonit.

Kanske. Har precis bytt till Husses nu och är trött på byten så jag håller mig till den ett tag om den duger i längden. Men annars!
Så "The Korv" äter Olivers också! Tror du mina kan bli så smala och smärta som honom då? :p

Väntar på Cleopatras kull, jättespännande!!

Jag beställde en säck i fredags, få se när den dyker upp.
Provpåsarna gick åt som smör i solsken iaf här hemma, dom blev helt skogstokiga:D
Så när säcken kommer ska jag slänga Royal Canin säcken åt fanders..

Provpåsarna gick åt som smör i solsken iaf här hemma, dom blev helt skogstokiga:D

:D När jag fick hem min provpåse så tog jag en bit och höll mellan fingrarna och gav Charlie, det skulle jag inte ha gjort :o Han blev så ivrig så mina fingrar höll på att slinka med dom också :D

Jag har inte testat deras kattfoder eftersom min katt får njurfoder men flera hundar jag känner till har fått allergiska reaktioner på Olivers hundfoder.

Man kanske borde beställa hem en provpåse till min dam. Men levereras dom ändå hem, trots att det bara är prover? Med tanke på att det annars är för minst 200 kr.

Man kanske borde beställa hem en provpåse till min dam. Men levereras dom ändå hem, trots att det bara är prover? Med tanke på att det annars är för minst 200 kr.

Japp, proverna kommer gratis i brevlådan. :)
Vi kanske borde dra ihop ett rejält gäng i gävle och köra beställningar samtidigt, jag har nämligen fina uppfödarabatter. ;)

Men nu måste jag få fråga en sak, bara. Efter att jag tryckt på "skiska" kommer jag tillbaka till samma sida som innan. Ska det vara så och den skickas ändå, eller är det något fel?

Efter att ha fått tipset i denna tråden beställde jag en 5 kg påse den 17 nov, och redan idag (20:e) så kom bilen med det hem till mej. Himla snabbt måste jag säga.

Har hällt upp i skålen och alla har varit där och provat, och förhoppningsvis är det ett foder de gillar och som passar dem.

Beatällde oxå julhin till vovvarna och de var väldigt intressearde när paketet packades upp, ljuvliga dofter av allt smaskigt däri.

Senast ändrad av en moderator:

Så blev det för mej oxå i måndags så jag ringde och pratade med dem istället.

Jag beställde en säck i fredags, få se när den dyker upp.
Så när säcken kommer ska jag slänga Royal Canin säcken åt fanders..

När jag jobbade i butik jämförde jag många provpåsar med påsen på hyllans innehåll - kan ni tänka er att i princip alla innehöll salt vilket de inte gjorde på den riktiga påsen? Inte konstigt, iom. att salt är en smakförhöjare.
Bara en tankebubbla från mig, men annars är det så skönt att hitta rätt foder!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama