Äntligen friskförklarad!!!! :D

Sv: Äntligen friskförklarad!!!! :D

ha ha ha ja du är rolig du!!!
Snart är jag arbetslös oxå, så då kan jag åka till VB när som helst!! :D

Kommer nog sno dom andra hästarna i stallet ett tag framöver också fram tills att min är i full fart :D

Sv: Äntligen friskförklarad!!!! :D

Jo det känns lite sunkigt.. Har jag tur så kan dom anställa igen i april-maj när dom får in pengar.. Synd bara om den stackaren jag hjälpt, för hon kommer nog bli sjukskriven på heltid igen inom 2 veckor... Hon har varit sjukskriven pga utbrändhet, och trots att jag hjälpt till så är det fortfarande väldigt mycket... Knäppa chefer!

Får se om jag kanske kan låna en lättlastad häst i stallet, då kan jag ju åka till VB och träna snart :idea:

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 770
Senast: tuaphua
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 071
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Skulle behöva lite tips ang min 13 åriga ponny. Denna lilla häst har varit på kliniken otaliga gånger men känns som grundproblemet...
2
Svar
20
· Visningar
3 955
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka