Äntligen fredag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arbetsveckan är till ända och det har också börjat lugna ner sig på jobbet. I stället för att ha skitmycket jobb så är det bara mycket, just nu. I svallvågorna efter arbetstoppen har det också kommit in en hel del kundtjänstärenden, och en del av dessa är lite goddag-yxskaft. Men jag har märkt att jag gillar att svara på sådana ärenden, eller ja, svara på frågor rent generellt och hjälpa folk tillrätta. 99,9% går via mejl men känslan när jag svarar är ändå att leendet sitter på plats innan det vänliga svaret präntas ner och skickas iväg.

I morse hann jag faktiskt med att ta en liten promenad före jobbet. Jag hoppade över yogan och nöjde mig med en enkel vaskning av mig själv i stället för att ta en dusch. Omprioritering kallas det nog. ;)

Vad jag ska göra i helgen är inte helt klart. Det enda jag vet med säkerhet är att jag måste fixa en liten yta i trädgården där hönsen gått loss och röjt runt. Många av lavendelplantorna sitter nämligen inte kvar där jag planterade dem och jorden ligger delvis över grusgången. På söndag blir det ju ridning också, men resten av helgen är till för spontana infall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka