Antiskallhalsband

Sv: Antiskallhalsband

Ja, varför inte? ;)
Sälånge det inte är stackel eller elhalsband du är ute efter :angel:.

Hahah nej!!! Så långt ska jag nog inte behöva gå!:devil:

I Motala kan man hyra såna halsband på djuraffären, jag skulle ringa en hundklubb å fråga var man får tag på dom eller om ngn kan hyra ut ett till dej dom är väldigt dyra. Lycka till

Dum fråga kanske men hur fungerar dom egentligen? Har aldrig sett ngr..:o

Jo jag har också hört att man kan göra det!

Ja det e ett halsband med en liten kub på.. Som i sin tur sprayar på hunden när den skäller.. hehe orkar inte förklara finstilta.. Om man goglar så får du nog en utförlig förklaring!:)

dyra??? min kosta 990kr och de kan jag lova var de mest välspenderade pengarna jag vart med om i mitt liv. så skönt att få sova hela natten utan att hunden skäller till när det går nån i trapphuset.
sen går de ju att sälja för 500 så då har man ju bara betalat 500kr för att lösa ett preblem. smärtfritt tycker jag!

Chefen har etrt sånt på sin pudel ibland. Hon skäller i ett förutom när hon har det på sig. En del hundar är smartare än man tror. Har funderat på att prova på min unghund, men är rädd att allt nog fastnar i skägget.

Du får väl sätta upp skägget i hårsnoddar åt sidorna!:angel:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 072
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 184
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag var inne på apotea nyss för att köpa en tandkräm till vår hund, men det finns ju MASSOR :eek:. Vilken sort rekommenderar ni :) ?
Svar
16
· Visningar
1 209
Senast: tanten
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 266
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka