Antingen smärta eller könsmognad?

M

Mtv

Hjälp:crazy:

Jag köpte mig en hankatt i höstas, en liten unge. Har aldrig träffat en sådan söt misse:love:! Lekfull, snäll och gosig.

Men på senare tid har han förändrats. Jag har aldrig haft en hankatt innan, så ni får ursäkta: han är inte lika gosig, mera aktiv. Ibland "jamar" han liksom långt nerifrån, inte fräsning men gurgel-ljud typ. Sedan biter han tag löst i kläderna på en och liksom "drar". Om man nuddar honom nu hoppar han iväg, men aldrig långt. Sedan är han som vanligt igen.
Dessutom jamar han mycket nu. Annars jamade han till mig, men nu jamar han långt nedifrån ensam.

Jag måste säga att det påminner om en parnings-akt, men eftersom jag inte har deltagit vid en sådan (:rofl: för alla som fattade min tråkiga ordvits) vet jag inte. Jag vill ju min lille kisse väl, brukar hankatter reagera såhär vid deras könsmognad?

Enormt tacksam för svar, jag är orolig och överbeskyddande:bow::bow::bow:

Sv: Antingen smärta eller könsmognad?

Jag tycker att det låter som könsmognad.Det är mycket jobbigt med mycket hormoner i kroppen..

Könsmognad.;) Dags att klippa bort lite vitala delar.

när vi ändå talar känsmognad, hur länge löper en könsmogen honkatt egentligen? :eek::crazy:

*sneglar på sin trevliga kattunge som förvandlats till stans största slampa*

Oftast håller ett löp i ungefär en vecka, men det kan vara kortare eller längre.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka