Antal placerade

_Runaway_

Trådstartare
Har inte mitt TR här nu, men jag undrar hur många placerade det är i en dressyrklass (ponny) med 5 starter? Det var sex först men en strykning kom idag (om det nu gör nån skillnad :confused: )

Sv: Antal placerade

Det blir 1 placering!

är jag ganska säker på

Kollade ju startlistan till en hopptävling där det var 5 startande. Då stod det att det var 2 placerade och det är väl samma som i hoppning?

läste precis på en tråd på buke med antalet placerade. På 5 starter är det 2 placerade.

Då kom jag ihåg fel, det är väl en plac på varje påbörjad 4?

Det är 1 placering på var fjärde ryttare, så det är bara att kunna fyrans tabell.
alltså blir det 2 placeringar på 5 ryttare.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 398
Senast: hhere
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
645
Senast: Pegasus63
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka