Anpassa sadel.

Sammet

Trådstartare
Någon som kan

A) Rekommendera en bra sadelutprovare som kan prova ut en Alta Escuela Ronda och som är utbildad på denna typ av sadel. Denna person skall finnas i Luleå trakten.

Eller

B) Har bra tips på hur man provar ut sadeln själv. Vad ska man titta på? Eller om det finns ngn sida där man kna läsa om hur man provar ut sadeln.

Tacksam för goda, vettiga svar.

Sv: Anpassa sadel.

Närmaste är nog Kilagården som ligger i Hortlax utanför Piteå. Tror dock att de åker ut också om man ber dem.

Hon (Kicki) kommer ut om man bara ringer och ber henne, och om hon har några sadlar hemma.

Jag bad Sonja prova ut min Pourtugesa när hon var upp, och den sitter ju bra. Så det kan ju oxå vara en ide.

Nix, är i desperat behov av henne jag med :crazy:

Sista gångerna hon varit upp så har dom bara varit på B-näset, så jag tycker att det är dags att komma till oss nu :cool: :smirk:

Sammet du måste tömma din inbox, det går inte att PM:a dig!!!

Liknande trådar

Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
686
Senast: tara
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Esmeralda
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 978
Senast: skiesabove
·
Utrustning Då jag ska bli hästägare igen behöver jag självklart en ny sadel också (maxpris 20 000). Jag ska självklart ta hjälp av sadelutprovare...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama