Docka
Trådstartare
Jag vet att det redan finns massor av trådar om Transportrenoveringar, men jag har inte hittat någon som besvarar mina frågor - därför gjorde jag en egen!
Min transport är egentligen inte i så stort renoveringsbehov (startrailer från -01), men min häst har vissa "krav" som skulle behöva uppfyllas...
Det mest relevanta är att jag vill ändra min mellanvägg som just nu är hård (trä) hela vägen - men som jag skulle vilja ändra så att det är en sådan platsduk ungefär 1m högt.
Men vart får man tag på en sådan, och vad kan man räkna med att det kostar?
Jag har inga krav på att den ska vara genomskinlig eller så som dem brukar vara origionalt, det skulle egentligen lika gärna kunna vara en gummimatta på 1 x 2,5 m.
Något som gjort det innan? Bytt mellanväggen?
Det känns som om det vore himla enkelt, ett projekt för mig och pappa
Bara såga av den hårda väggen och montera fast duken/mattan.
Berätta gärna hur ni gjort!
Det andra som behöver åtgärdas är bättre ventilation som jag ska fixa genom ett öppningsbart fönster på vänstersidan (på högersidan är det fronturlastning...), och sådana 'kuddar' på ytterväggen...
Jag skulle vara jättetacksam för alla tips ni kan ge!
//Maja
Min transport är egentligen inte i så stort renoveringsbehov (startrailer från -01), men min häst har vissa "krav" som skulle behöva uppfyllas...
Det mest relevanta är att jag vill ändra min mellanvägg som just nu är hård (trä) hela vägen - men som jag skulle vilja ändra så att det är en sådan platsduk ungefär 1m högt.
Men vart får man tag på en sådan, och vad kan man räkna med att det kostar?
Jag har inga krav på att den ska vara genomskinlig eller så som dem brukar vara origionalt, det skulle egentligen lika gärna kunna vara en gummimatta på 1 x 2,5 m.
Något som gjort det innan? Bytt mellanväggen?
Det känns som om det vore himla enkelt, ett projekt för mig och pappa
Bara såga av den hårda väggen och montera fast duken/mattan.
Berätta gärna hur ni gjort!
Det andra som behöver åtgärdas är bättre ventilation som jag ska fixa genom ett öppningsbart fönster på vänstersidan (på högersidan är det fronturlastning...), och sådana 'kuddar' på ytterväggen...
Jag skulle vara jättetacksam för alla tips ni kan ge!
//Maja