Ännu en tråd ang hingstval

weasel_

Trådstartare
Tänkte betäcka mitt sto 2010, blir det inte min egen hingst igen så är jag fruktansvärt sugen på Baltimore.

Vad jag vill ha:
En "hopphäst" med trevliga gångarter.

Stoet:
Stoet är e.Le Mans xx-Alpen Fürst-Utrillo, späd, rätt kortsprungen med en helt okej, spänstig hoppteknik.

Skulle detta matcha tro?

halvkassa bilder kan jag slänga med :)
26107645.jpg

25745238.jpg

Sv: Ännu en tråd ang hingstval

trevlig modell på hästen.

Men jag tycker att det är så gott som omöjligt att ge råd om nästa års bestäckning. Det kanske kommer en superhingst då !

Jo, det är sant.. men jag har veeeerkligen fasnat för honom!
Blir det inte min egen så är jag nästan hundra på att det bli Baltimore.

Tänkte bara höra vad folk tyckte om honom eller om jag är ensam med att tycka att han är gudomligt snygg och verkar trevlig :)

Hej, vi har fått vårat Guidam de revel sto dräktig med Baltimore, vi är jättenöjda då vi behövde endast ett skick och hon var dräktighets kontrollerad i går, såg jättebra ut!! Vi såg Baltimore på Bruks, och valet var inte svårt, såg dessutom väldigt okomplicerad ut och rörlig i sina gångarter "live". Såg på deras hemsida att han kvalat till Falsterbo.

Jag seminerade min häst med Baltimore 23 april.Hon tog med första försöket.Baltimore har bra semin kvalite.Jag fastnade i Baltimore direkt.Jag tycker att han har allt.Jag vill avla fram bra allround häst för mig själv.Min häst är ca 1.60cm och kanska elegant darför jag ville inte välja nån stor och kraftig hingst.Baltimore är cool!

Liknande trådar

C
Avel Jag tänkte den här trådenkunde vara lämplig nu när många frågar om hingstval till sina ston. Många av frågorna kring detta som brukar...
Svar
3
· Visningar
1 558
Senast: Guld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka