Annonserar ut droger i radannonserna

Jeps

Trådstartare
Jag har nu trianglat två annonser bland radannonserna som annonserar ut droger. I den ena ville de tom sälja avlivningsvätska.
Görs det någon koll av dessa annonsörer? Känns olustigt med dessa annonser.

Annonsen är nu raderad, tack till dig och övriga som rapporterade den. Det lades in liknande annons igår som även rapporterades och raderades.
Precis som på forumet sker ingen förkontroll av inlägg eller annonser, hittar ni något olämpligt, rapportera så hanterar vi det så fort vi kan.
Vanligen brukar spam-annonsörer ge sig ganska fort när de inser att deras annonser tas bort.

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
284
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: Tokyo
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 722
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar