Annons som ligger över inlägg

Lovisaleonora

Trådstartare
Finns det något sätt att bli av med den här skitannonsen som lägger sig mitt i när en scrollar?

Bifogade filer

• 13267104-1BA7-4396-9F4B-50DE7EFD85F7.webp
    13267104-1BA7-4396-9F4B-50DE7EFD85F7.webp
    106,2 KB · Visningar: 105
Detta borde inte inträffa, då det inte är en annonstyp som jag godkänt på Bukefalos, men google har kanske gjort något konstigt igen.
Är det fler som råkat ut för detta, eller andra konstigheter när det gäller placeringar?

Nu finns det en från Allergenius som är rätt irriterande. Den poppar upp om man hovrar över den vilket vore ok om det inte vore för att tiden är kort så det gäller att ha fullkoll på muspekaren och snabbt glida förbi för att inte få upp den.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
476
Senast: Krålus
·
Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
2 400
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar