Annons eller inte Annons

olstorparn

Trådstartare
När det gäller reklam i annonser, jag lade in en tråd om bromsfällan fungerar eller ej. Den blev borttagen på grund av att någon skrev att det var underliggande reklam. Detta gör att de flesta trådar på Bukefalos måste stängas ner då det diskuteras produkter till och med produktens namn, pris samt om den är bra eller inte.
Min tråd var enbart en informationstråd då jag själv inte hittat den information som jag sökt och tänkte att det var intressant för flera. Funderar på om jag skall göra det till min nya hobby att granska och anmäla inlägg, ja vi får se. Då jag var ny här och jag inte nämnde produktens namn, vart jag köpt den eller vilka som tillverkar dom trodde jag det var helt OK vilket det skulle vara på andra ställen.

Borde inte den som är moderator granska inläggen på ett objektivt sätt och inte stänga trådar bara för att en person tror, eller ser till sitt eget intresse och gör ner en tråd.

MVH Raymond Andersson

Liknande trådar

Bukefalos Ny här men gammal i livet. Och har följt en tråd på Hästmänniska med intresse. Kan konstatera flera saker 1. Det är tydligen ok...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 524
Senast: Rolle
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 628
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 885
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 174
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama