Anlita transportör...

S

stina23

någon som vet ca pris från jämtland till umeå (ca 40 mil)?

Tacksam för svar! :bump:

Sv: Anlita transportör...

Jag betalade lite drygt tre tusen för 80 mils transport med lastbil. Det var det värt!

Min pålle åkte ca 35 mil för ynka 700 kr.. :)

Dock betalade jag detta svart därför blev det så billigt..

Vad händer då vid en eventuell olycka? Gäller försäkringar då om man anlitar någon svart?

Jag betalade 1750+moms från norrköping till östersund. Kolla i Ridsport, där finns det en massa annonser. Han jag anlitade hette Gunnar Nånting...en gul risig lastbil som var jävligt fräsch inuti. Glad och kunnig åkare. Jag hade inte kunnat få hem pållen billigare än så

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: seahawk
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 809
Senast: lindaf
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Josefineeee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama