Ang. programmet "barbacka"

L

lill_flesky

Ni som såg det, där visade de ett inslag från ett häst-spa i USA. Han som hade spa:t, pratade om ngt salt (epsom-salt tror jag att det hette) som han gnuggade in i pälsen på hästarna när de fällde vinterpälsen. Är det någon som har provat/hört/sett ngt liknande?

Sv: Ang. programmet "barbacka"

Ja, gud så löjligt. Men det är väl för att kunna ta BRA betalt av de rika hästägarna.
Vanligt bad=150 dollar
Spa-bad =500 dollar
' :smirk:

Sv: Ang. programmet "barbacka"

CK skrev:
Ja, gud så löjligt. Men det är väl för att kunna ta BRA betalt av de rika hästägarna.
Vanligt bad=150 dollar
Spa-bad =500 dollar
' :smirk:

ja verkligen, håller med. Varför är folk så besatta av alla mirakel kurer och örter och ditt och datt? Det verkar ha gått trend i sånt här. Vet att jag retar upp folk nu, men jag tycker bara att det är så överdrivet. Har haft hästar i alla år och ALDRIG använt sånt här - har haft normala, friska ,sunda och glada hästar utan några som helst undantag. kanske kanske KANSKE skulle jag söka mig till alternativ metoder om jag hade vansinniga desperata problem med någon häst som veterinär ej hade några råd för. Men aldrig annars.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 726
Senast: cirkus
·
Hästvård Historia: För ca 1 år sedan fick hon korsförlamning pga överutfodring (hinkavis med käk). Under tiden hon rehabiliterades lyckades...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Domino_s
·
Hästvård .. är min kompis häst... För att göra en historia lite kort: Min kompis köpte en häst som har gått lättare ridning och ja, hobby...
2
Svar
28
· Visningar
4 041
Hästvård Det finns en risk att det blir ett långt inlägg, ska försöka fatta mig så kort det går. Det gäller min häst, ett halvblod på 19 år...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: MHelena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka