ang. ponnyåldern

Dressyr_flicka

Trådstartare
fick lite olika svar på förra tråden, som dessutom var stängd nu?
Så vi tar det igen..
Jag fyller år i september, får jag tävla fram tills det datumet eller ända till året jag ska fylla 19? Eller måste jag rentav sluta tävla året jag fyller 18, alltså 9 månader innan jag gått över ponnyåldern?

Sv: ang. ponnyåldern

he he, jag fyller 15 i år, men försöker räkna ut hur länge till jag för tävla mina två d-ponnies

Samma år du fyller 18 får du tävla fram till 31 december. Fr.o.m. 1 januari det år du fyller 19 får du inte tävla ponny längre (undantag ungponnyer).

Om du fyller 15 i år får du tävla detta år + 3 år till.

Du fick svar i den tråden också, du får tävla tom det år du fyller 18 är (året ut oavsett när på året du fyller...)

/B_A_L, moderator

Du får tävla till den 31 december det år du fyller 18

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
985
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 943
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 535
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
15
· Visningar
1 741
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka