ang. ponnyåldern

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ang. ponnyåldern

Tyvärr är det så orättvist att det är året som gäller. Jag tycker personligen att alla åldersgränser överallt i samhället ska gälla på födelsedagen. Då får alla vänta lika länge för att göra ditt och datt.

Sv: ang. ponnyåldern

Eftersom det bara är åldersgräns uppåt så skulle det ju bli hemskt orättvisst, den som fyller 1 januari får ej tävla mer det året och den som fyller 31 december har hela året på sig. med andra ord så får den som fyller 1 jan tävla mindre

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Träning Hur brukar ni göra med era unghästar? Rider ni in själva eller lämnar iväg? Har ni egna system eller följer ni en ”standardmall”? Vid...
2
Svar
21
· Visningar
1 699
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kvart i åtta i morse, när jag precis somnat om efter M's besök och en värknatt utan sömn, ringde arbetsförmedlingen. De fick besed från...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Barnfestivalen är äntligen här igen! Lördagen den 18 maj mellan klockan 10.00 och 16.00 är det återigen dags för folkfesten Västerås...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka