Ang fibergi:s olika värden.

gejsa

Trådstartare
Jag har ett program som jag har olika värden i från bl a Fibergi. Jag har nu gjort flera foderstater till en tjej som har en dräktig häst. Hon ska börja i 8:e månadens dräktighet i feb. Hon ville gärna ge fibergi om det gick sa hon till mig. Glad i hågen så började jag att räkna. Hade ju olika fibergi sorter. Bl a Fibergi (sto) heter det i mitt program. Det är 13,1 Mj och hela 250 smrp vilket jag behöver. När jag sedan gick till Fibergi:s hemsida för att titta var dom sålde det någonstans så fanns inte fibergi just (STO). Har dom slutat med det eller vad? Vill inte gärna räkna om alltihop igen. Suck! Nu såg jag bara fibergi bas, och elit. Men jag hade ju det också + fibergi låg, ung, föl etc..... Någon som vet? :confused: :smirk:
 
Fibergi sto finns kvar eller hur man nu ska kalla det.

Säljs så vitt jag vet bara på ett ställe (Norrbotten) och har bytt namn, men tillverkas fortfarande av Fibergi.
 
När jag kollade det där i oktober/november så sa både alla ÅF härikring och Fibergis huvudkontor att Fibergi STO tillverkas INTE längre och har UTGÅTT ur sortimentet eftersom det sålde för dåligt.
 
Det tillverkas & saluförs av en enda återförsäljare i Norrbotten (skickbart med bussgods), har själv inhandlat en idag! Så nog finns det....
 
Jaha tack för ditt svar. Men det kommer nog att kosta skjortan om jag ska ha hem det med busstransport. Så jag får nog låta bli det iaf. Har redan räknat om det iaf.Det fick bli Krafft Breed och Krafft Protein i stället.
 

Liknande trådar

Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 004
Senast: fio
·
Foder & Strö Hej hopp! Jag sitter just nu o räknar ut en ny foderstat till hästen då vi fått nytt grovfoder med lågt protein innehåll. Hon har...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: lewellyn
·
Foder & Strö Nu har jag sökt överallt och frågat flera veterinärer med olika bud som följd... Behöver höra lite erfarenheter, ser gärna att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 790
Senast: axel
·
Avel Jag kan börja med att berätta lite om mitt sto. Hon är 20år i april 2010. Hon har gått MSV, **FT och 1,40m. Tävlats mycket...
2
Svar
26
· Visningar
3 015
Senast: Novelette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp