ändra storlek på javascript/dhtml meny?

H

Henchen

Hur ändrar jag storleken på rutorna? för texten hamnar nedanför, så man ser inte så mkt...

Sv: ändra storlek på javascript/dhtml meny?

Hehe. Ja, det var ju inte så lite kod heller :D

Du har tänkt på att användare med JavaScript "avstängt" kanske inte kommer kunna använda din meny?

Ska ta en titt på det.

hehe nää

Ja det har jag tänkt på!
Det står också på första sidan!
Sen så använder dom java på ridsports hemsida om jag inte är ute och cyklar så!

Sen så använder dom java på ridsports hemsida om jag inte är ute och cyklar så!

Java och JavaScript är iofs inte alls samma sak :)
De använder JavaScript i sin meny... Och det går inte att surfa på sajten om jag inte tillåter JavaScript.

Jag skulle dock råda dig att lösa meny-problemet på annat sätt. Med hjälp av en vanlig meny med under-menyer.
Ska titta på kodexemplet, men det verkar som väldigt mycket kod för en liten funktion.

Senast ändrad:

jomen det var det jag menade! just nu får det vara så, för det krävdes en uppdatering!

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag brukar använda Google crome när jag är på Buefalos för att internet exploorer är segt på sajten. Härodagen när jag skrev ett inlägg...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: bigganl
·
T
IT & mobiler Jag sitter här och kodar en hemsida, och skulle behöva lite hjälp med mina drop-down menyer. Jag gör de med hjälp av javascript, och...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Tebazz
·
I
IT & mobiler Min kära dator har ändrat storlek på texten i internet explorer helt själv (antalgigen är det jag som tryckt p något). Hur ändar man...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: _isdroppe_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka