Ändra namn på tråd?

hermulen

Trådstartare
Hej!
Går det att ändra namn på en tråd man har skapat själv? Och hur gör man i såfall? Eller måste man be en moderator?

Tacksam för svar

Sv: Ändra namn på tråd?

Jag tror att du kan ändra rubriken i 15 minuter efter att tråden startats (om du är trådskaparen). Därefter är det till att skicka ett pm till moderatorn på forumet i fråga och be de justera rubriken, gärna då med en förklaring om varför, samt den nya rubriken förstås.

Sv: Ändra namn på tråd?

Ullo har svarat, men ett tillägg vill jag ändå göra. Har någon hunnit svara på till tänkt tråd, och att man efter det ändrar rubriken kommer den gamla rubriken att vara kvar i de tidigare svaren. Kanske inte så viktigt, men bra att veta.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
326
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
816
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama