andra förlossningen

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
Hej ....Blir man hem skickad efter bara några timmar eller får man stanna kvar något dygn och pusta ut./zilla


...zom har varit utan bredband/dator i över 4 månader............
 
Sv: andra förlossningen

Kanske är olika, men jag fick stanna så länge jag ville, fast jag åkte hem dagen efter.
 
Sv: andra förlossningen

Jag har just fått mitt fjärde barn. Förvisso med snitt men här i växjö så får man stanna upp till en vecka, men de flesta går hem efter någon dag.. tror de egentligen har 48 timmars regel... Själv går jag hem efter pkutest är gjort... dvs på 3 alt 4 dagen...
Lycka till..
 
Sv: andra förlossningen

jag tillhör karolinska/stockholm eller akadiemiska i uppsala
 
Sv: andra förlossningen

Enklast tror jag det är om du ringer och kollar eller frågar BM... Jag tror även att det är lite olika beroende på vilken slags förlossning man har haft...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vad packar/packade ni? Vad tyckte ni vad viktigast och vad blev överflödigt? Jag har tänkt senaste månaden att man inte behöver så...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 811
Senast: Otherside
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 668
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 854
Senast: zarmino
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 290
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp