Ända in i märgen

Nebraska

Trådstartare
Är förvånad att ingen förr här har startat en tråd om Annika Taeslers bok Ända in i märgen. Boken handlar om hur hennes liv förändrades efter ha fallit av en häst i en skogsdunge utanför Strömsholm och brutit nacken.
En naken, rå och bokstavligen osminkad beskrivning om hur det är att få livet ändrat från aktiv hästtjej till att bli liggandes förlamad på intensiven. Och sen den långa kampen därifrån.
Jag vet inte om författaren är bukefalist, men nog måste hon ha vänner här?
Jag läste boken som ljudbok och det är en författaruppläsning. De är ju inte alltid författaruppläsningar blir bra, men Annika klarar det galant!

Måste säga att jag är jätteförvånad att ingen bukefalist har läst boken. Trodde författaren skulle ha en fanclub här!

Jag hittade den på storytel häromdagen och har den nedladdad i telefonen, men är mitt i en annan bok just nu så den ligger på väntelista...
Såvitt jag förstår är boken ganska nyutgiven.
Edit: efter lite letande hittade jag att den släpptes den 20 september, så den har ju bara varit tillgänglig i typ 10 dagar...

Senast ändrad:
Jag håller på och lyssnar på den, går lite trögt för jag somnar alldeles för lätt om jag sitter/ligger och har ingen bra aktivitet då jag kan lyssna. Har lyssnat ca tre timmar och hittills tycker jag att den är helt ok.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka