Har provridit i en och jag älskade den :love: Otroligt mjuk å skön sits, en som gav mig exakt det stöd som jag vill ha och jag hamnade naturligt i en bra position. Sen så har jag inte så mkt erfarenhet av vilka typer av ryggar den passar på..

Har provridit i en och jag älskade den :love: Otroligt mjuk å skön sits, en som gav mig exakt det stöd som jag vill ha och jag hamnade naturligt i en bra position. Sen så har jag inte så mkt erfarenhet av vilka typer av ryggar den passar på..
Blev medlurad på en utprovning nästa vecka då jag letar dressyrsadel, men har absolut noll erfarenhet mer än att de jag känner som ridit i dom, älskar dom.
Är midjan smal? Det är mitt största dilemma med sadlar då jag har en gammal skada som kräver att sadeln har en smal midja.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 602
Senast: Elise4321
·
Utrustning Någon som erfarenhet av halstäcken i fleece? Fungerar det under utetäcke ell
Svar
1
· Visningar
183
Senast: Bison
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på...
2
Svar
22
· Visningar
1 576
Senast: morgaine
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
725
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• reservdelar till klösträd
  • Uppdateringstråd 30
  • Väska/väst/annat?