Analysvärdena?

Reykur

Trådstartare
Någon som råkar ha värdena på MINER VIT (från krafft) i pelleterad form tillgänglig? På krafts hemsidan finns bara värdena på granulaten, och mineralhalten är vad jag vet högre i det?
Nu har jag blivit helt besatt av att räkna foderstat, är nöjd med den jag har nu, men eftersom att det ingår så pass lite mineraler, så tänkte jag köpa på hink, men då finns det bara pelleterad..
 
Värdena är densamma bara det att det är lägre(alla har sänkts lika mycket dvs) i pelletarna, så om du räknar på 40 g granulat kanske du måste ta 50-55 g pelletar.. så stor skillnad är det inte, såfort du köpt hinken är det lätt att räkna ut hur många gram du behöver ta..
 
Aha, ok.. så det borde inte bli fel i min foderstat, eftersom att det är lika mycket sänkt på Ca/p..? då fattar jag.. tack :bow:
 
det var så lite så.. jag är fast även jag i att räkna foderstater.. polarens ponny har väl en 3 st olika som hon kan gå på :D
 
FINNS Miner Vit övht pelleterad i hink? Förr fanns den nämligen bara i 25 kg:s säck med granulat och det var bara grön, blå och röd som fanns i hink och dessutom pelletterat?

Så, är du/ni säker på att miner vit finns pelleterat nu?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Här kommer en tråd jag aldrig trodde jag skulle behöva posta. Jag trodde mig köpa en lättfödd häst, men tji fick jag. Min häst börjar...
Svar
11
· Visningar
4 508
Senast: Roheryn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö Jag skaffade häst för ett halvår sedan och har lite bryderier i mitt stall. Jag har aldrig haft häst innan, men även de som har stallet...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 115
Foder & Strö Först och främst: Det finns enligt mig två avskyvärda sysselsättningar som kommer med att äga hästar = att hitta passande sadlar och att...
Svar
9
· Visningar
1 373
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp