Ainon
Trådstartare
Uno har fått problem med analsäckarna (eller ja, eg bara den ena, samma som förut) för andra gången *suck*
Veterinären jag var till nu ville inte göra samma sak som där jag var innan utan tyckte jag skulle ge han antibiotika i 10 dagar och sedan komma tillbaka och se om det går att tömma genom att klämma (vilket inte gick nu)
Där jag var förut så skar de upp den, tömde, rengjorde och sedan fick han gå på antibiotika i 10 dagar.
Han har ju ont stackarn nu, är en jävla spänd stor bula på ena sidan där bak.
Hur har era veterinärer gjort med hundar med analsäcksproblem?
Sedan tyckte hon jag var till nu att jag skulle operera bort hans analkörtlar om det är så att de nu inte går att tömma efter 10 dagar på antibiotika. Någon som har opererat bort analsäckarna på sin hund?
Ska isåfall se till att göra det i sverige, lär vara mycket dyrare i danmark...
Vad har ni betalat för det?
Veterinären jag var till nu ville inte göra samma sak som där jag var innan utan tyckte jag skulle ge han antibiotika i 10 dagar och sedan komma tillbaka och se om det går att tömma genom att klämma (vilket inte gick nu)
Där jag var förut så skar de upp den, tömde, rengjorde och sedan fick han gå på antibiotika i 10 dagar.
Han har ju ont stackarn nu, är en jävla spänd stor bula på ena sidan där bak.
Hur har era veterinärer gjort med hundar med analsäcksproblem?
Sedan tyckte hon jag var till nu att jag skulle operera bort hans analkörtlar om det är så att de nu inte går att tömma efter 10 dagar på antibiotika. Någon som har opererat bort analsäckarna på sin hund?
Ska isåfall se till att göra det i sverige, lär vara mycket dyrare i danmark...
Vad har ni betalat för det?